آیا محصولات بهداشتی شما در داروخانه های سطح کشور نیز موجود است ؟

بله ، لطفا جهت مشاهده مکان های فروش اینجا کلیک کنید.

چندین روش برای این امر وجود دارد :

1 – از قسمت مشاوره زیبایی در سایت می توانید درخواست مشاوره کنید.

2 – تماس مستقیم با شماره شرکت 07136359658

3 – تماس مستقیم با مدیر فروش با شماره 09023673837 و یا ارسال پیام از طریق تلگرام و یا واتس اپ به شماره 09023673837 یا naslezibaco@

4 – تماس با مشاورین سایت از قسمت گفتگوی زنده در سایت که در پایین صفحه سایت ، سمت راست ، نمایش داده می شود.

هزینه ارسال بر عهده خریدار می باشد.

  • صرفه جویی در وقت و هزینه
  • کسب اطلاع از مشخصات کالا به طور کامل قبل از خرید با مطالعه مشخصات و ویژگی های محصول ، همچنین نظرات کاربران.
  • امکان مقایسه قیمت و شرایط کالا با جاهای دیگر
  • امکان تحویل کالا به خریدار در محل او
  • امکان ارائه مشاوره کامل قبل از خرید در خصوص انتخاب درست محصول
  • کسب اطمینان از اصل بودن کالا (نسل زیبا  تنها به نماینده رسمی محصولات موجود در سایت می باشد.)
  • ارائه قیمت پایین تر و تخفیف به مشتریان وفادار و مشتریان با تعداد خرید بالا.

خیر، شما تنها با وارد کردن مشخصات و اطلاعات گیرنده می توانید خرید را انجام دهید.

بلی. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید، اما پردازش سفارش ثبت شده در خارج از ساعت کاری، به اولین ساعت کاری روز بعد موکول می گردد.

ارسال در شیراز در همان روز خرید توسط پیک نسل زیبا و در تهران و شهرستان ها توسط پست جمهوری اسلامی ایران ( پست پیشتاز ) انجام خواهد شد ، در صورت تمایل مشتریان برای دریافت محصول در همان روز خرید در تهران ، هزینه ارسال باید توسط مشتری پرداخت گردد. ( کلیه سفارشات در مدت 2 الی 3 روز کاری به دست شما خواهد رسید )

خیر. پرداخت وجه سفارش به صورت اقساطی ممکن نیست.

خیر. با توجه به مشکلات احتمالی، نسل زیبا از پذیرش هر گونه چک معذور است.

بلی. پرداخت اینترنتی در نسل زیبا ، کاملا امن می باشد. سایت نسل زیبا دارای گواهی ssl و نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت ، معدن و تجارت می باشد.

در صورتی که کد تخفیف دریافت کرده اید ، می توانید در قسمت کد تخفیف در سبد خرید ، کد را وارد نموده و دکمه اعمال کوپن را بزنید تا تخفیف اعمال شود و مبلغ تخفیف کسر شود.

جهت پرداخت و ثبت سفارش دو روش وجود دارد:

1 – روش کارت به کارت مبلغ و ثبت سفارش

2 – خرید اینترنتی

جهت مطالعه بیشتر در مورد نحوه خرید لطفا اینجا کلیک کنید.

 در صورتی که آدرس شما تهران و یا شیراز باشد ، امکان تحویل بسته در همان روز خرید وجود دارد اما هزینه ارسال و پیک باید توسط مشتری پرداخت گردد در غیر این صورت هزینه ارسال بر عهده نسل زیبا بوده و کلیه سفارشات از طریق سیستم پست ، ارسال می گردد و کد 24 رقمی پستی جهت پیگیری بسته، برای شما به شماره تلفن همراه شما پیامک می شود. برای بررسی و پیگیری وضعیت بسته ارسالی، می توانید به آدرس newtracking.post.ir رفته و با وارد کردن کد 24 رقمی در سایت پیگیری پست از وضعیت مرسوله مطلع گردید.

کلیه سفارش های ارسالی از طریق پست ،  در مدت زمان 2 الی 3 روز کاری طول خواهد کشید تا به دست مشتریان برسد ، و تا رسیدن محصول به دست خریداران عزیز کلیه مسئولیت ها بر عهده نسل زیباست.

برای مطلع شدن از سفارشی که داده اید همچنین می توانید به قسمت پیگیری سفارشات در سایت نسل زیبا رفته و سفارش خود را پیگیری کنید ، در غیر این صورت اطلاعات عمومی مربوط به تحویل کالا را از قسمت تحویل کالا مطالعه کنید.

لطفا در فاصله یک ساعت بعد از درخواست خرید و قبل از ارسال محصول از طرف نسل زیبا، با شماره های تماس شرکت تماس حاصل کرده و درخواست لغو یا تعویض سفارش دهید . در صورت لغو درخواست، همکاران ما در اولین فرصت مبلغ پرداخت شده شما را به حساب شما برگشت خواهند داد و جهت تعویض نیز اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

شما می توانید با تماس با شماره های تماس ما 07136359658 و 09023673837 نیز اقدام به ثبت سفارش خود کنید. همکاران ما مراحل لازم جهت انجام این روند تا رسیدن محصول به طور صحیح و سالم به دست شما را توضیح داده و اقدامات لازم را انجام خواهند داد و هر گونه مشاوره جهت خریدی آسان تر و مطمئن تر و همینطور انتخاب بهترین محصول متناسب با نوع پوست شما توسط همکاران ما داده خواهد شد.

لطفا به قسمت تماس با ما رفته و از آنجا به ما ایمیل بزنید و یا با شماره های شرکت به طور مستقیم تماس حاصل فرمایید.