زیبایی, زیبایی پوست, صورت

با ماتریکسیل 3000 ، 5 تا 10 سال جوان تر شوید

ماتریکسیل 3000

ماتریکسیل 3000 یک پپتاید ضد پیری و جوان ساز است که شامل دو پروتئین است. از ماتریکسیل 3000 برای هدف قرار دادن طیف وسیعی از نشانه های پیری در پوست استفاده می شود ، که به شما کمک می کند تا پوست شما شاداب تر و جوان تر به نظر برسد ، ماتریکسیل 3000 برای کم کردن علائم پیری در پوست، تولید کلاژن و الاستین را در زیر پوست تحریک می کند ، این ماده همچنین از طریق پایان دادن و از بین بردن ضایعات و حذف ناخالصی ها در پوست، باعث می شود تا پوستی شاداب و سرزنده داشته باشید. اگر تا کنون برای شما پیش آمده که به پوست خود نگاه کنید و از داشتن چین و چروک های حتی خیلی ریز هم احساس ناراحتی کنید ، بهتر است که در مورد این ماده بیشتر بدانید و مطالعه کنید ، پیر شدن بخشی از زندگیست و همینطور که ما پیر تر میشویم ، پوست ما هم پیر تر می شود ، ما نمی توانیم به طور کامل جلوی این موضوع را بگیریم ، اما قطعا می توانیم از زودتر پدیدار شدن علائم آن جلوگیری کنیم و یا از شدت آن در زمانی که قرار است اتفاق افتد ، کم کنیم .

ماتریکسیل 3000 یک پپتاید باور نکردنی و فوق العاده است ، پپتاید ، پروتئینیست که بخشی از بلوک های ایجاد ساختمان سلولی پوست است ، پپتید کمک می کند تا سلول های پوست با یکدیگر بهتر ارتباط برقرار کنند. این پروتئین ها به طور طبیعی در پوست یافت میشوند ، اما همینطور که ما پیر میشویم ، این پروتئین ها به خوبی گذشته به وظایف خود عمل نمی کنند ، از این رو پیری پوست اتفاق می افتد و علائم اولیه آن پدیدار می شود. این علائم شامل ، چین و چروک ها ، خطوط ریز ، بی رنگی و تغیر رنگ طبیعی پوست، شل شدن و افتادگی پوست ، خشکی و … می شود. استفاده از محصولاتی که حاوی غلظت بالایی از این ماده یعنی ماتریکسیل 3000 باشند ، می تواند باعث بهبود همه این علائم شود ، ماتریکسیل به تولید کلاژن یا کلاژن سازی پوست کمک می کند. با استفاده از محصولی که حاوی ماتریکسیل است، کلاژن های از دست رفته پوست شما، شروع به جایگزینی می کنند ، بنابراین به مرور پوست شما پر تر و جوان تر به نظر خواهد رسید. بنابراین در پروسه مراقبت از پوست خود ، حتما این ماده را به محصولاتی که استفاده می کنید اضافه کنید تا از مزایایی فوق العاده این ماده بهره مند شوید ، شما همچنین می توانید چند قطره از این ماده را مستقیما به سرم ها و یا مرطوب کننده های مورد علاقه خود اضافه کنید تا از مزایی جوانسازی این ماده کاملا بهره مند شوید .

کلاژن چیزیست که باعث می شود پوست شما پر تر و جوان تر به نظر برسد ، در سنین جوانی، پوست شما سرشار از کلاژن است ، حتی اگر از بین هم برود ، به راحتی جایگزین می شود ، با این حال، با گذشت زمان، پوست کمتر قادر است تا این لایه های کلاژن را باز تولید و بازگردانی کند. کلاژن ها شروع به شکستن می کنند و پوست شما ، رنگ و رطوبت خود را از دست می دهد. این موضوع در مورد الستین هم اتفاق می افتد و در نهایت ، الستین هم می شکند و دیگر قادر نخواهد بود که پوست را جمع و سفت نگه دارد. با تمام شدن و ته نشین شدن کلاژن و الستین در پوست ،  پوست شل شده و چین و چروک ها در پوست پدیدار می شوند ، زیرا در این حالت، پوست، 2 عنصر حیاتی خود را از دست می دهد و پوست، بسیار بی رنگ و خسته کننده خواهد بود.

ماتریکسیل 3000 با چین و چروک های پوست ، شل شدن پوست و تغییر رنگ یا رنگ پریدگی پوست و همچنین خشکی آن ، مبارزه می کند. بیشتر علائم پیری پوست ، ناشی از کاهش تولید یا عدم استفاده از پپتاید در پوست است ، ماتریکسیل 3000 در این مورد نقش اصلی را بازی می کند و دقیقا مشابه پپتاید های طبیعی پوست عمل می کند و نقش آن را تقلید می کند و به پوست هشدار می دهد که به کلاژن و الستین بیشتری نیاز دارد. در این حالت ، پوست را به تولید دوباره این دو ماده بسیار مهم تحریک می کند. به محض اینکه این دو ماده که در پوست ته نشین شده و رسوب کرده اند به طور طبیعی شروع به بازتولید می کنند، سطح پوست شما به مراتب پر تر و انعطاف پذیرتر می شود و به زیبایی و جوان تر شدن پوست شما کمک می کند. جالب است بدانید ، اثر جانبی ماتریکسیل 3000 ، تولید هیالورونیک اسید است ، اسید هیالورونیک ، مواد غذایی لازم و مورد نیاز پوست را تولید می کند که در نتیجه به مرطوب شدن پوست موجب می شود. از آنجایی که الستین به درون سلول ها برگردانده می شود ، سلول ها قادر به نگهداری بهتر رطوبت هستند، از این رو، جوان تر و پر تر به نظر میرسند ، با تولید مرطوب کننده مورد علاقه بدن (هیالورونیک اسید) ، ماتریکسیل 3000 به مرطوب کردن سلول ها کمک می کند.

افرادی که از Matrixyl 3000 استفاده می کنند، کاهش چین و چروک پوست را کاملا مشاهده می کنند. سفت شدن پوست کاملا مشاهده و حس می شود ، همچنین به خاطر خاصیت های مرطوب کنندگی ، پوست سالم تر و شاداب تر به نظر می رسد ، بر خلاف سایر مواد تشکیل دهنده محصولات ضد پیری که مستعد ایجاد حساسیت در پوست های حساس هستند که در مواردی منجر به فلج شدن ماهیچه های پوست می شوند ، استفاده از ماتریکسیل 3000 بر روی پوست های بسیار حساس هم کاملا امن است و این ماده، بسیار مورد علاقه و محبوب شرکت های بزرگ تولید محصولات مراقبت از پوست از جمله سرم ها و کرم ها است.

مطالعه بالینی ماتریکسیل 3000

ماتریکسیل 3000 یکی از محبوب ترین پپتاید هاست و به طور گسترده در محصولات مراقبت از پوست به کار برده می شود ، به طور شگفت انگیزی بعد از مدت ها استفاده از این ماده ، چندین سال جوان تر شدن پوستتان را مشاهده خواهید کرد ، در یک مطالعه آزمایشگاهی یا بالینی ، ماتریکسیل 3000 در 23 فرد استفاده شد ، از سنین 39 سال تا 74 سال ، این افراد از ماتریکسیل 3000 با غلظت 3 درصد برای مدت دو ماه استفاده کردند ، نتیجه این شد که میزان کلاژن و هیالورونیک ­اسید بهبود یافت و علائم پیری کاهش یافت ، چین و چروک ها کم عمق تر شدند و رنگ پوست و خاصیت الستیسیتی Elasticity یا کشسانی پوست هم افزایش و بهبود یافت. همچنین ماتریکسیل 3000 اثرات بهتری نسبت به مواد قبل از خودش یعنی ماتریکسیل داشت ، کافیست این ماده فوق العاده را در رژیم مراقبت از پوست خود استفاده کنید ، مشاهده خواهید کرد که چرا خانم ها عاشق اثرات جوانی استفاده از محصولات مراقبت از پوست دارای ماتریکسیل هستند.

در سال 2013 مطالعه جدیدی انجام شد ، که همه آنچه ما درباره ماتریکسیل می دانیم را تایید کرد ، مطالعه نشان داد که ماتریکسیل چندین سال حد اقل 5 تا 10 سال پوست را جوان تر می کند ، حتی در مدت کوتاه استفاده.

ماتریکسیل 3000 یکی از بهترین پپتاید های موجود در حال حاضر دنیاست ، این ماده جواب خود را از آزمایشات انجام شده پس داده است و امروزه توسط مردان و زنان زیادی استفاده می شود ، شهرت این ماده به گونه ایست که یکی از محبوب ترین پپتاید هاست و علاوه بر این ، تحقیقات هم این موضوع را نشان داده و اثبات کرده است.

امروزه بزرگترین برند های محصولات مراقبت از پوست از این ماده در اکثر محصولاتشان استفاده می کنند ، برند هایی مانند

  • Avon
  • Sephora
  • Perricone
  • Bliss
  • Lancome
  • Estee Lauder
  • Clinique

کرم آمینو پپتاید فور اور بلوم بر اساس آخرین تکنولوژی فرمولاسیون دارای پلی پپتایدهای مورد نیاز ( Matrixyl 3000 ) و درماکسیل ، ویتامین A ، ویتامین E ، پلی فنول های استخراج شده از چای سبز و پلی فنول های استخراج شده از عصاره هسته انگور بوده و دارای خصوصیات و اثرات شگفت انگیز زیر می باشد :

  • تولید کننده قوی کلاژن
  • مرطوب کننده قوی پوست
  • تسریع دهنده سرعت تولید کلاژن
  • کاهش دهنده حجم، عمق و سطح چروک های پوست

بهترین کرم ضد چروک حاوی ماتریکسیل 3000

جهت مطالعه بیشتر یا سفارش کرم ضد چروک و جوان کننده فور اور بلوم لطفا اینجا کلیک کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تلگرام یا واتس اپ و یا ارسال پیامک و یا تماس با شماره 09023673837 ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *