زیبایی پوست

حجم دهنده ها

حجم دهنده های پوست صورت

هدف از مطالب این سایت، بالا بردن سطح آگاهی شما برای بررسی دانش هایی است که هر شخصی به آن نیازدارد، بدون زیرسوال بردن یا کم کردن ارزش هریک از دیگر شیوه های بهداشتی. در این کانال ما نه موافق یک شیوه اصلاحی زیبایی و نه مخالف آن هستیم بلکه هدف ما آگاهی دادن از حقیقت ها در مورد هرشیوه است .تنها راه اطمینان از بدست آوردن چیزی که در زیبایی یا شیوه جراحی زیبایی انتظار آن را دارید، داشتن اطلاعات درست وتوقعات واقعگرایانه است که باید از منابع متفاوت به دست آورده باشید.

حجم دهنده های زیرپوستی براساس این واقعیت بنا شده اند که با ازدست دادن کلاژن پوست ، از میزان حجم ماهیچه های زیرپوستی کم می گردد.
حجم دهنده ها (Fillers) به دو دسته طبیعی و مصنوعی براساس منبع تولید آن تقسیم بندی می شوند وبراساس مدت زمان اثر آنها به سه دسته موقت ، نیمه دائمی و دائمی تقسیم بندی می گردند.

کلیه این حجم دهنده ها بر این اساس کار می کنند که در مجاورت آب (هیدراته شدن ) ژله ای شده و فضای بیشتری اشغال میکنند و باعث از بین رفتن چروک می شوند وفقط باید در نواحی از صورت که بوتاکس موثر نیست مثل اطراف بینی ، گونه ها ، لب ها ،زیر چشم و چانه استفاده گردند.

حجم دهنده های طبیعی شامل کلاژن و هیالورونیک اسید می باشند. هر فردی برای استفاده در ابتدا باید ازاین دومورد شروع کند چرا که درصورت عدم رضایت پروسه ، با تزریق یک آنزیم ، قابل برگشت به حالت اولیه است و مدت زمان پایداری آنها بین 3 تا 18 ماه است.

 

حجم دهنده ها

حجم دهنده های مصنوعی ازطریق سنتز شیمیایی بدست می آیند و معمولا در دسته نیمه دائمی و دائمی هستند، به عبارتی دیگر اثرات آنها و عوارض احتمالی جانبی آنها نیز دائمی است. گرچه بیشترین شرکت های تولید کننده این دسته از مواد در آمریکا واقع شده اند ولی کمترین میزان مصرف این مواد نیز در آمریکا می باشد.

تمامی این ترکیبات، پلیمرهایی (پلاستیک ها ) برپایه سیلیکون هستند و ریسک های حجم دهنده ها شامل مدت زمان پایداری ، ریسک انتقال به نقاط دیگر پوست و توده ای شدن می باشند. برای به حداقل رساندن این خطرات حتما از یک پزشک متخصص و دارای تجربه بسیار بالا در این زمینه کمک بگیرید.

بهترین حجم دهنده تقریبا وجود خارجی ندارد، همه آنها خطرات خاص خود را دارند و بهترین آنها به مجموعه عواملی مثل تکنیک پزشک ، مهارت ها ، تجربه ، نوع پوست و کیفیت ماده تزریقی بستگی دارد و فقط یک نام یا برند مشهور، به زیبایی ختم نمی شود.

هر فردی برای انتخاب این شیوه ها دلایل خاص خود را دارد و دانسته های فوق برای این تصمیم ضروری است. فراموش نکنید که با انتخاب هر روش اصلاحی بهداشتی ، شما هنوز به یک سری محصولات نگهدارنده بهداشتی باکیفیت برای پوست خود نیازدارید تا مکمل روش اصلاحی بوده و پوست شمارا جوانتر و شاداب تر برای مدت زمان بیشتری نگه دارد.

1 نظر در “حجم دهنده ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *