پیشگیری, درمان, زیبایی پوست, علائم بیماری, علت بیماری

پیشگیری از سرطان پوست – راه های تایید شده

پیشگیری از سرطان پوست - راه های تایید شده با استفاده ضد آفتاب

پیشگیری از سرطان پوست با استفاده از ضد آفتاب

این طرح با موارد زیر آغاز می شود…

شناخت انواع مختلف سرطان پوست و ظاهر آنها:

پیشگیری از سرطان پوست با استفاده از ضد آفتاب

سرطان سلولهای اساسی (به شکل زخم های باز،لکه های قرمز،تومور های صورتی، برجستگی یا زخم های براق)، سرطان سلولی فلسی یا پولک دار (به شکل لکه ها، زخم های باز ، رشد زیاد یا زگیل که ممکن است پوسته پوسته شود یا خونریزی داشته باشند و ملانیومای شدیدا مرگبار، که بعنوان مرزهای نامتوازن رنگارنگ، (سایه های قهوه ای و برنزه یا قرمز تیره، سفید یا آبی رایج است) ظاهر می شوند، دارای قطری بزرگتر از پاک کن روی مداد هستند و از نظر اندازه، شکل، رنگ و یا دیگر ویژگی ها درحال تغییرند. اینها مفاهیم پایه ای ملانوما هستند ) ملانوما ، تومور با منشا سلول‌های ملانین ‌دار است.

پیشگیری از سرطان پوست با استفاده از ضد آفتاب

جلوگیری از قرار گرفتن در معرض آفتاب در قوی ترین زمان تابش (معمولا بین 10 صبح تا 2 بعد از ظهر)، پوشیدن لباس های محافظتی مانند لباس های سبک، آستین بلند، شلوار، کلاه پهن و عینک آفتابی فراموش نشود . به یاد داشته باشید که بی احتیاطی فقط برای بچه ها نیست. انتخاب و استفاده از کرم ضد آفتاب با طیف گسترده SPF 30 یا بالاتر مانند ضد آفتاب با طیف گسترده SPF 50 ثابت، زمانی که در زمستان یا پاییز بیرون می روید جزء ملزومات مراقبت از پوست است . در مورد کرم ضدآفتاب خود خسیس نباشید.

پیشگیری از سرطان پوست با استفاده از ضد آفتاب

مطالعات نشان داده اند که اکثر ما از کرم ضد آفتاب استفاده نمی کنیم. یک انس برای پر کردن یک ظرف خیلی کوچک برای پوشاندن پوست در معرض آفتاب کافی است. ضد آفتاب خود را هر دو ساعت یک بار تمدید کنید ، یا پس از شنا یا تعریق دوباره استفاده کنید.

در صورت مشاهده لکه های جدید یا مشکوک روی پوستتان، معاینات منظم خود آزمایی پوستی را برای تشخیص زود هنگام سرطان پوست انجام دهید و درصورت مشاهده هرگونه تغییر، خارش یا خونریزی ضروری است که به یک متخصص پوست معتبر با مجوز مراجعه کنید.

چگونه از چین و چروک جلوگیری کنیم

همانطور که گفته شد، هر چروکی داستانی را بیان می کند. اما شاید شما بخواهید تمام آنها را برای خود نگه دارید.

ما شما را سرزنش نمی کنیم.

بهترین راه برای جلوگیری از تشکیل چین و چروک، پیش گویی درباره علت آن است که اکثر آن در کنترل شماست. از جمله:

سن

خب ما واقعا نمی توانیم سن خود را تغییر دهیم اما چین و چروک چیز دیگری است که ما می توانیم خودمان را در کم کردن منبع کلاژن رسانی به پوستمان سرزنش کنیم. واحد های بازسازی پوست الاستیک یا پوست با قدرت کشسانی بالا و همچنین تولید کلاژن در پوست ما با افزایش سن کاهش می یابد. خبر خوب: برای جلوگیری از مردن و از دست رفتن کلاژن و تقویت تولید آن، روش های مناسبی وجود دارد. موارد در حال افزایش ،  شامل برخی روش های درمانی مبتنی بر انرژی است که باعث افزایش تولید کلاژن می شود ، به علاوه ، استفاده از SILHOUETTE INSTALIF با بخیه و مخروط هایی که برای بلند کردن و لیفت بافت های ضعیف صورت استفاده می شود. بخیه ها و مخروط ها از گلیکولید لاکتید ساخته شده است که تولید کلاژن را با گذر زمان تحریک می کند. برخی از تزریقات با افزایش تولید کلاژن در پوست ایجاد حجم نیز می کنند.

ژن

پیشگیری از سرطان پوست با استفاده از ضد آفتاب

خب، ما هنوز قادر به تغییر ژن های خود نیستیم. مثلا اگر مادر شما پوستی مستعد تشکیل چین و چروک دارد ، احتمالا شما هم خواهید داشت .مگر اینکه اقداماتی برای محافظت از پوست خود در برابر اشعه خورشید و دیگر عوامل شناخته شده در تشکیل چین و چروک انجام دهید.

قرار گرفتن در معرض نور اشعه ماوراء بنفش باعث تضعیف بافت های همبند پوست شما از جمله کلاژن و الاستین در لایه های عمیق تر پوست می شود.هنگامی که این اتفاق می افتد، پوست شما شروع به شل شدن و چروک شدن می کند. این فرایند را با استفاده روزانه از ضدآفتاب SPF 50 ، در طول سال ، متوقف کنید.

سیگار کشیدن

به خطوط عمودی روی لب ، بنابر یک دلیل ، خطوط سیگار گفته می شود . سیگار کشیدن باعث تشکیل رادیکالهای آزاد در بدن می شود که به پیری زودرس کمک می کند.

آنتی اکسیدان ها مانند ویتامین  C باعث نابودی رادیکالهای آزاد می شوند، و کرم ویتامین سی سرشار از ویتامین C  است.

بهترین کرم ویتامین سی ، پیشگیری از سرطان پوست با استفاده از ضد آفتاب

کرم ویتامین سی بلوم

این کرم ویتامین سی به کاهش پیدایش خطوط چین و چروک، همانطور که گفته شد کمک می کند.  

جمع کردن مکرر لب هنکام سیگار کشیدن باعث ایجاد چین و چروک نیز می شود.اگر سیگار می کشید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید، ترک کردن است. و اگر سیگار نمی کشید، شروع نکنید. چین و چروک جزو یکی از هزاران مشکلات و بیماری هایی است که ناشی از سیگار کشیدن است و با ادامه مصرف آن بدتر می شود.

آلودگی

استرس اکسیداتیو ناشی از آلودگی، موجب پیری پوست می شود و به توانایی پوست در ترمیم و بازسازی خود، آسیب می زند. اگر جا به جایی محل زندگی و یا تعویض مکان، یک گزینه مناسب برای شما نیست ، یک سرم آنتی اکسیدان مثل سرم ویتامین C ،  دوز بالایی از ویتامین سی خالص تثبیت شده را برای کاهش اثرات آلودگی بر روی پوست فراهم می آورد. افزودن کوآنزیم Q10، یک آنتی اکسیدان قوی دیگر، به دفاع در برابر سایر محرک های محیطی که باعث التهاب پوست می شوند کمک می کند.

تعریف ژنتیک پیری پوست

چیز دیگری هم وجود دارد که بتوانید والدینتان را برای آن سرزنش کنید که آن پیری پوستتان است.

اگر مادر یا پدر شما تعداد زیادی چین و چروک، لکه های قهوه ای و یا غبغب داشته باشند ، ممکن است شما نیز داشته باشید.

خبر خوب؟

ژن ها سرنوشت شما نیستند. آنها فقط قسمتی از یک پازل هستند. اگر شما نسبت به پیشینه ژنتیک خود آگاه باشید، شانس مبارزه با آنها را دارید.

شرح آن به صورت زیر است:

  • سبک زندگی سالمی را انتخاب کنید.

برخی از عواملی که در سبک زندگی می تواند علائم پیری پوست را تشدید کنند، برنزه کردن پوست با قرار گرفتن در معرض آفتاب ، سیگار کشیدن و استرس هستند. از آفتاب در هنگام تابش شدید دوری کرده و همیشه هنگام زمستان، بهار، تابستان و پاییز که بیرون می روید از کرم ضد آفتاب SPF 50 استفاده کنید. اگر سیگار می کشید در مورد ترک آن با دکتر صحبت کنید. چیز سالمی که به شما کمک می کند استرستان کاهش یابد را پیدا کنید و هر روز آن را انجام دهید. چه با یوگا، مدیتیشن یا نفس عمیق

  • مراقبت از پوست خود را به مرحله پیشرفته تری ببرید.

یک پاک کننده روزانه برای پاک کردن آلودگی های روی پوست ، انتخاب و استفاده کنید ، مثل ژل شستشوی صورت و پاک کننده آبرسان فور اور بلوم ، تونر را نیز فراموش نکنید. تونرهایی از قبیل تونر آرامش بخش به پوست های خشک و ضعیف کمک می کند و آلودگی ها را از بین می برد و PH پوست را متعادل کرده تا راه نفوذ دیگر مواد مراقبت از پوست به پوست، باز تر شود. حفظ تعادل PH بر روی پوست بهترین راه برای اطمینان از سلامت بهینه پوست است.

  • به متخصص پوست خود مراجعه کنید

برای اینکه ببینید با وجود ژن ها ، چه کارهای دیگری می توانید انجام دهید تا پیری پوست خود را متوقف کنید، مرتبا با متخصص پوست خود ملاقات کنید. این کارها ممکن است شامل بازسازی سطح پوست از طریق لیزر و یا استفاده از ژل های شستشوی اختصاصی مرطوب کننده فور اور بلوم باشد که حاوی جلبک دریاییست و یا درمان از طریق تزریق و دیگر روش های زیبایی ، که سستی و چربی پوست در ناحیه چانه را هدف قرار می دهند.

8 مورد از بهترین مواد مغذی برای مراقبت از خود در برابر آسیبهای ناشی از اشعه UV

آنچه شما روی پوست خود قرار می دهید تا از اشعه ماوراء بنفش محافظت کنید، کافی نیست . بلکه آنچه در بدن خود قرار می دهید نیز حساب می شود. بسیاری مواد مغذی وجود دارد که می تواند به جلوگیری از آسیب اشعه ماوراء بنفش کمک کند، اما هیچکدام جای ضد آفتاب با طیف گسترده SPF 50  فوراور بلوم که با فاندیشن است را نمی گیرند. که گفته می شود، این هشت ماده مغذی می تواند در یک برنامه جامع محافظت از پوست نقش داشته باشند.

  • هلیکور

مکمل های هلیکور حاوی Polypodium leucotomod fern هستند  که آنتی اکسیدان است که با مصرف خوراکی یکبار در روز به محافظت از پوست شما در برابر آفتاب کمک می کند.

نیکوتینامید(ویتامین B3)

مطالعات به ما می گویند که مکمل های ویتامین B3 می تواند خطر سرطان پوست را کاهش دهد. محققان معتقدند، نیکوتینامید، در واکنش به قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش، ترمیم DNA را سرعت می بخشد.

  • چای سبز

چای سبز سرشار از پلی فنول ها از جمله epigallocatechin gallate  (EGCG) است که  ممکن است از رشد سرطان پوست محافظت کند.

جایگزینی نوشیدنی روزانه هر روز صبح خود را با یک لیوان چای سبز سالم و یا ماچای خوشمزه را در برنامه خود داشته باشید.

  • ویتامین D

ویتامین D به عنوان ویتامین آفتاب خوانده می شود، زیرا بدن ما هنگامی که در معرض آفتاب محافظت نشود ، آن را تولید می کند. اما شما نباید برای بدست آوردن ویتامین D  مورد نیاز بدنتان ، بپزید. مکمل ها می توانند سطح ویتامین دی موجود در خون شما را در سطحی ایده آل حفظ کنند، چون کمبود ویتامین D با لیست زیادی از بیماری ها و شرایط بد سلامتی ، مرتبط است.

  • امگا 3

امگا 3 ها عوامل ضد التهابی قدرتمندی هستند و ممکن است التهاب ناشی از اشعه ماوراء بنفش را نیز کاهش دهند. خوردن ماهی های چرب همانند ماهی خال مخالی یا قزل آلا حداقل دوبار در هفته بهترین اقدام ممکن است. اگر به اندازه کافی ماهی نخورید، مکمل ها را در نظر بگیرید. همه بدن شما از جمله پوستتان از شما تشکر خواهد کرد.

  • لیکوپن ( Lycopene )

پیشگیری از سرطان پوست با استفاده از ضد آفتاب

لیکوپن، ماده ای مغذیست که به گوجه فرنگی ، رنگ قرمز غلیظ می دهد ، همچنین از پوست ما در معرض اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند و مانند یک ضدآفتاب طبیعی عمل می کند. این ماده را روی پوست خود پخش نکنید ، در عوض ، گوجه فرنگی بیشتری در رژیم غذایی خود قرار دهید ،  و یا از مکمل های حاوی لیکوپن استفاده کنید.

  • ویتامین C

این نیروگاه آنتی اکسیدانی ممکن است علاوه بر سایر خواص سالم آن به دفع آسیب های ناشی از نور آفتاب کمک کند. ویتامین C حتی در فرم موضعی ، نیز مفید است. به همین دلیل است که کرم ویتامین C فوراور بلوم ، حاوی ویتامین C است.

  • ویتامین E

ویتامین E یک ساختمان کلاژن است، پروتئینی که خاصیت کشسانی و یا الاستیک جوانی را به پوست می دهد و در اسفناج، بادام، سیب زمینی شیرین و آووکادو به فراوانی یافت می شود. متخصصان پوست معروف، خوردن یک رژیم غذایی سالم و سرشار از میوه ، سبزیجات و غلات کامل را تشویق می کنند.این نوع عادات غذایی، تاثیرات مثبتی بر سلامتی و بهبودی دارد و ممکن است به بدن ما کمک کند تا در برابر آسیب های اشعه UV مبارزه کند. اما مواد غذایی یا مکمل ها هرگز نباید جایگزین رفتارهای محافظتی در برابر آفتاب مانند زدن ضدآفتاب و یا دوری از آفتاب در زمان بیشترین تابش ، شوند. متخصص پوست خود را هر سال برای معاینه بالینی سرطان پوست ببینید. همیشه درمورد هر گونه مکمل دیگری که مصرف می کنید به پزشک خود اطلاع دهید، زیرا ممکن است با داروهای بدون نسخه یا خارج از بازار در ارتباط باشند.

  • دستگاه های الکتریکی: CULPRIT HEV

طبق مطالعه ی Deloitte، روزانه 46 بار به تلفن همراه خود نگاه می کنیم. و تلفن ها تنها وسیله ای نیستند که به آن چسبیده ایم. به گزارش مخاطبان شرکت Nielsen، ما هر روز حدود 10 ساعت از وقت خود را با رایانه، تلفن های هوشمند و تبلت می گذرانیم.

تحقیقات زیادی در مورد اثرات مخرب نور آبی یا انرژی پرنور (HEV) ساطع شده از این دستگاه ها بر روی الگوی دید و خواب ما انجام شده است. حالا، شواهدی کوچک اما قانع کننده وجود دارد که نشان می دهد چنین مواجهه ای ممکن است منجر به تغییر رنگدانه ها و تسریع در توسعه خطوط و چین و چروک شود.

مسئله اینجاست : قرار گرفتن در معرض نور HEV عملکرد ایمنی طبیعی پوست را مختل می کند. این امر موجب سوزش یا قرمزی نمی شود. در واقع این اشعه ها به لایه های عمیق تری از پوست در مقایسه با اشعه UV نفوذ می کنند ، که باعث می شود بر منابع کلاژن ، الاستین و اسید هیالورونیک موجود در پوست تاثیر گذارد. این مواد همان موادی هستند که به پوست ما خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری بیشتری در جوانی می بخشد. HEV همچنین رنگدانه ها که به پوست ، مو و چشم ها رنگ (ملانین) می دهند را از بین می برد . که احتمالا با مسائل و مشکلات مربوط به رنگ پوست با قرار گرفتن زیاد در معرض این نوع اشعه ،  ارتباط دارد.

HEV BLOCKERS یا مسدود کننده های HEV

بسیاری از شرکت های مراقبت از پوست برای افزودن HEV BLOCKERS به ضد آفتاب هایشان شدیدا کار می کنند، بنابرین آنها وظیفه مضاعف دارند که از بروز سرطان پوست ، چین و چروک و لکه های قهوه ای جلوگیری کنند ، اما فوراور بلوم از این منحنی جلوتر است و خط کاملی از کرم های ضدآفتاب UV و HEV BLOCKERS را عرضه می کند، از جمله:

فاندیشین و کرم ضد آفتاب SPF50  بایومیمیک ( تقلید کننده رنگ پوست بدن )

بهترین کرم ضد آفتاب ، پیشگیری از سرطان پوست با استفاده از ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب یا فاندیشن بایومیمیک فور اور بلوم با قابلیت تقلید رنگ پوست

این محصول ترکیبی ، از پوست در برابر UVB/UVA-HEV LIGHT & IR-A  (پرتوهای فروسرخ) محافظت می کند و همه این کار ها را در حالی انجام میدهد که به نرم کردن پوست و کاهش ظاهری خطوط و چروک ها نیز کمک می کند.

همچنین از ویژگی های آن یک رنگ جهانی است. فاندیشین بایومیمیک فور اور بلوم ، میزان SPF را برای به حداکثر رساندن مزایای استفاده از این محصولات انتخاب می کند. این دسته از محصولات به گونه ای طراحی شده اند تا رنگ پوست شما را یکنواخت و تنظیم کنند ، علاوه بر بیشترین قدرت محافظت و پوشانندگی که برای پوست فراهم می آورند.

پیشگیری کلید حل مشکلات است و ضد آفتاب هایی که نور HEV را مسدود می کنند، می توانند به محافظت از پوست در برابر آسیبهای ناشی از این نوع اشعه کمک کنند.اما اگر در حال حاضر متوجه رنگدانه قهوه ای بر روی پوست خود شده اید ، کمپانی فور اور بلوم موارد زیر را برای شما فراهم می آورد :

کرم سبک و روشن کننده فوق العاده قوی حاوی 2% هیدروکینون برای سفید و روشن کردن پوست و حتی به رنگ پوست و یکنواخت سازی آن کمک می کند. این محصول را می توانید بعنوان اولین قدم در درمان هیپرپیگمانتاسیون و یا نگهداری پوست استفاده کنید . یکی دیگر از پر فروش ترین، کرم های روشن کننده ، کرم ویتامین سی است، که  هیپرپیگمانتیشن را بدون استفاده از رتینول و هیدروکینون، درمان میکند. و از آن یک انتخاب ایده آل برای پوست های حساس ساخته است. اگر شما نگران تغییرات رنگدانه ای مانند ملاسما یا لکه های قهوه ای روی صورت خود هستید، متخصص پوست خود را در جریان قرار دهید و درمورد گزینه های موجود صحبت کنید.

به منظور مشاوره در خصوص محصولات فور اور بلوم با شماره 09023673837 بر روی واتس اپ یا تلگرام در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم صورت گیرد.

بهترین کرم ضد آفتاب ، کرم پودر ، کانسیلر ، فوندیشن ، فاندیشن ، پیشگیری از سرطان پوست با استفاده از ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب یا فاندیشن بایومیمیک فور اور بلوم با قابلیت تقلید رنگ پوست

پیشگیری از سرطان پوست با استفاده از ضد آفتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *