زیبایی, زیبایی پوست, صورت

ماسک کلاژن ساز و ضد پیری و جوان کننده صورت

ماسک کلاژن ساز و ضد پیری و جوان کننده صورتماسک کلاژن ساز و ضد پیری و جوان کننده صورت

ماسک کلاژن ساز ، جوان کننده ، ضد چروک و ضد پیری پوست ، مرطوب کننده و روشن کننده پوست ، ماسک صورت جهت پاکسازی پوست ، ماسک لایه بردار برای بستن منافذ باز پوست

پیری یکی از بدترین کابوس ها است که همه باید آن را تجربه کنند . پیری به دلیل برخی از تغییرات در سلول های بدن اتفاق می افتد . بنابراین، تمام بدن باید با گذشت زمان ، با این تغییرات درگیر باشد و این تغییرات را تجربه کند. پوست ، با توجه به اینکه سطحی ترین لایه در بدن انسان است ، و به عنوان سدی در برابر ذره های شیمیایی عمل می کند ، بیشتر در معرض این تغییرات است و درواقع پوست باید با تمام عوامل محیطی دست و پنجه نرم کند. ظهور خطوط و چین و چروک های ریز در چهره و همچنین لک های پوستی ، از اولین علائم پیری پوست هستند. امروزه اکثر مردم این علائم را خیلی زود تر از آن زمانی که باید مشاهده کنند ، مشاهده می کنند و با آن روبرو می شوند. آلودگی ، اصلی ترین عامل پیری پوست است ، افزایش مواد سمی در هوا، باعث ایجاد آسیب های بیشتر به پوست می شود و این موضوع، باعث می شود تا فرآیند پیری پوست ، زودتر ظاهر شود. اما چرا ما پیر می شویم ؟ و در درون بدن انسان چه اتفاقی می افتد؟

این سوالات بسیار مهم هستند. از آنجایی که اگر ما چیزی را که باعث پیری میشود را بدانیم ، می توانیم راه حلی نیز برای آن پیدا کنیم.

دلایل پیری پوست

نظریه های مختلفی وجود دارند که می توانند به ما در پیدا کردن علل تغییرات در پوستمان ، کمک کنند. دو مورد از اینها بسیار مهم می باشند.

  1. رادیکال های آزاد ( Free Radicals ) :  رادیکالها، یونهای فعال یا ذرات بارداری هستند که به صورت ناپایدار ( unstable ) می باشند، این ذرات باردار می توانند به علت استفاده از مواد شیمیایی ایجاد شوند و این رادیکال ها برای اینکه ثبات داشته باشند و به حالت پایدار در آیند ، شدیدا به یک الکترون نیاز دارند. بنابراین هنگامی که این ذرات تولید می شوند ، به سلول ها حمله می کنند تا آن الکترونی که نیاز دارند را بدست آورند، بنابراین، باعث مرگ و یا زوال سلول ها می شوند. هنگامی که سلول ها می میرند ، بر روی پوست انباشته می شوند و باعث می شود تا پوست ، پیر و زمخت به نظر رسد.
    پوست انسان، همیشه تمایل به بازسازی خود دارد ، اما با گذشت زمان ، این رادیکال های آزاد، سرعت بازسازی سلول ها را کند می کنند.
  2. پیوند متقابل ( Cross-Linking ) : با گذشت زمان، فیبرهای کلاژن در پوست شما، شروع به متصل شدن به یکدیگر ( Cross-Linking ) می کنند. کلاژن، در درون لایه های عمیق پوست وجود دارد و وظیفه آن، نگهداری حالت ارتجاعی یا کشسانی ( Elasticity ) پوست است که باعث می شود پوست محکم تر باشد. نداشتن کلاژن به این معنیست که پوست خاصیت کشسانی خود را از دست می دهد که در طی آن ، چین و چروک ها بر روی پوست شکل می گیرند.
    همینطور که عمر می گذرد ، کلاژن پوست شما شروع به cross-linking و فاسد شدن می کند ، این موضوع باعث می شود تا پوست ، رطوبت و یا خاصیت کشسانی خود که در جوانی داشت را دیگر نداشته باشد و از دست دهد. در مورد پیری پوست ، این دو مکانیزم که گفته شد، بیشترین اعتبار را دارند و پذیرفته شده می باشند ، آلودگی، باعث ایجاد رادیکال های آزاد بیشتری در پوست می شود و به همین دلیل است که ما مشکلات پوستی بیشتری در مقایسه با اجداد و گذشتگانمان داریم.

محصولات ضد پیری پوست

در حال حاضر، بسیاری از ما در صنعت زیبایی، شدیدا علاقه مند به تولید بهترین محصولات ضد پیری و جوان کننده پوست هستیم.  شرکت های صنعت زیبایی ادعا می کنند که این محصولات، می توانند به ما در به تاخیر انداختن و کند کردن پیدایش علائم و نشانه های پیری پوست کمک کنند. این بدان معناست که امروزه مردم واقعا می توانند پوستی جوان و درخشان برای یک مدت طولانی داشته باشند.

ماسک کلاژن ساز ، جوان کننده ، ضد چروک و ضد پیری پوست ، مرطوب کننده و روشن کننده پوست ، ماسک صورت جهت پاکسازی پوست ، ماسک لایه بردار برای بستن منافذ باز پوست

انواع مختلفی از محصولات ، مورد آزمایش و امتحان قرار گرفته اند که به پوست کمک می کنند تا انعطاف پذیری یا خاصیت کشسانی خود را حفظ کند. یکی از محصولاتی که از نظر کارایی در این خصوص تست و آزمایش شده ، ماسک کلاژن ضد پیری و جوان کننده صورت است. این ماسک صورت، حاوی یکی از بهترین مواد تشکیل دهنده ای است که می تواند به جوان نگه داشتن پوست شما کمک کند.

ترکیبات ماسک کلاژن ضد پیری و جوان کننده

انتخاب مواد مناسب برای ساخت یک محصول مناسب، بسیار مهم است. ماسک صورت کلاژن ضد پیری، دارای موادیست که به ماسک تمام خاصیت های لازم جهت مبارزه با پیری پوست را می دهد.

1 – کلاژن هیدرولیز شده

ماسک کلاژن ساز ، جوان کننده ، ضد چروک و ضد پیری پوست ، مرطوب کننده و روشن کننده پوست ، ماسک صورت جهت پاکسازی پوست ، ماسک لایه بردار برای بستن منافذ باز پوست

همانطور که قبلا گفته شد، کلاژن نقش بسیار مهمی در جوان نگه داشتن پوست دارد. برخی از خواص کلاژن عبارتند از:

  • کلاژن، پوست را انعطاف پذیر تر و محکم تر می کند.
  • کلاژن در مرطوب نگه داشتن و آبرسانی پوست بسیار موثر است.

بنابراین، هنگامی که پوست شروع به از دست دادن کلاژن می کند، دقیقا همان نقطه ای است که چین و چروک ظاهر می شود. اگر چه این فرایند نمی تواند متوقف شود، اما اگر شما کلاژن به پوست خود اضافه کنید می توانید این روند را به تعویق اندازید.

جهت مشاهده کرم کلاژن ساز و ضد چروک فور اور بلوم بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

1 – کلاژن هیدرولیز شده، به نظر می رسد که کاملا شبیه کلاژن طبیعی پوست عمل می کند . این نوع کلاژن، کمک می کند تا فیبروبلاست، شروع به تقسیم و ترشح کلاژن جدید نیز کند. فیبروبلاست، سلولهای پوستی هستند که مسئول ایجاد و ترشح لایه های جدید کلاژن هستند. این سلول ها هر چه پیر تر می شوند، توانایی تقسیم خود را از دست می دهند. بنابراین، اضافه کردن کلاژن به پوست، می تواند کمک کند تا فیبروبلاست، شروع به تولید دوباره کند.

امروزه، کلاژن، بخشی از محصولات مراقبت از پوست است که وجود دارد. و علت استفاده از آن این است که کرم های کلاژن یا محصولات کلاژن، پوست شما را هیدراته می کنند و درخشندگی از دست رفته پوست را به پوست بر می گردانند.

2 – روغن زیتون

روغن زیتون نقش فوق العاده ای در حفظ و نگهداری پوست دارد. روغن زیتون حاوی برخی از بهترین خواص آنتی اکسیدانی است. آنتی اکسیدان ها ترکیباتی هستند که در حذف رادیکال های آزاد پوست بسیار موثرند. این رادیکال های آزاد، باعث ایجاد آسیب به پوست و پیر تر به نظر رسیدن پوست می شوند. روغن زیتون لایه ای از چربی یا سبوم بر روی پوست ایجاد می کند که بسیار سریع جذب پوست می شود. آنتی اکسیدان ها در روغن زیتون، سوپر اکسید ها را از سطح سلول های پوست حذف می کنند. این سوپر اکسید ها باعث اکسیداسیون چربی می شوند. اکسیداسیون چربی، باعث تولید رادیکال های آزاد و یون های مضر می شود. علاوه بر این، روغن زیتون حاوی ویتامین E، D و K می باشد. این ویتامین ها، ویتامین های قابل حل در چربی هستند ( Fat-Soluble ) که به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کنند. بنابراین، در بازسازی پوست بسیار مفید و اثر گذارند.

3 – پلی فنول های برگفته از چای

پلی فنول چای، یکی دیگر از آنتی اکسیدان ها است که به ماسک صورت اضافه می شود. این ترکیبات، ترکیبات فعالی هستند که خواص آنتی اکسیدانی آنها،  4 تا 6 برابر بیشتر از آنتی اکسیدان های مصنوعی است که در محصولات استفاده می شود.

این آنتی اکسیدان ها، زمانی که با کلاژن همراه می شوند، به عنوان یک ترکیب بسیار عالی برای کمک به مبارزه با علائم پیری عمل می کنند. کرم ضد چروک و جوان کننده فور اور بلوم حاوی این پلی فنول هاست که به کلاژن همراه شده ، جهت مشاهده این کرم ضد چروک و جوان کننده اینجا کلیک کنید. کلاژن، نه تنها در سفت کردن و محکم کردن پوست موثر است، بلکه به جذب آنتی اکسیدان های دیگر نیز کمک می کند.

ماسک کلاژن ساز ، جوان کننده ، ضد چروک و ضد پیری پوست ، مرطوب کننده و روشن کننده پوست ، ماسک صورت جهت پاکسازی پوست ، ماسک لایه بردار برای بستن منافذ باز پوست

سخن پایانی

پیری، یکی از بزرگترین مشکلاتیست که همه ما درگیر آن خواهیم بود ،  پوست، از ارگان دفاعی اصلی است که بیشترین رنج را از این موضوع می برد، بنابراین، اولین نشانه های پیری، ابتدا بر روی پوست پدیدار می شود و سپس بر روی قسمت های دیگر بدن تاثیر می گذارد. عوامل بسیاری وجود دارند که موجب آسیب به پوست شما می شوند. ماسک صورت جوان ساز و ضد پیری ،  آینده ای غیر قابل انکار در صنعت مراقبت از پوست و زیبایی است ، این ماسک، حاوی مقدار مناسب از آنتی اکسیدان هایی است که به داشتن پوستی بهتر کمک می کند . مواد فعال موجود در این محصول ، عبارتند از کلاژن، پلی فنول چای و روغن زیتون فوق العاده عالی.

ماسک کلاژن ساز ، جوان کننده ، ضد چروک و ضد پیری پوست ، مرطوب کننده و روشن کننده پوست ، ماسک صورت جهت پاکسازی پوست ، ماسک لایه بردار برای بستن منافذ باز پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *