درمان, راهنمای خرید, رنگ مو, ریزش مو, زیبایی, سلامت کودکان, کراتینه مو, مراقبت از مو, مو

کراتینه مو ، نحوه انجام و همه چیز در مورد آن

کراتینه مو ، نحوه انجام ، اثرات و مزایای درمان کراتینه و همه چیز در مورد کراتینه مو

همه چیز در مورد کراتینه مو ، کراتین مو ، درمان کراتین ، نحوه انجام

مو همیشه در سراسر جهان مورد حسادت و تحسین بوده است. داشتن موهای زیبا یک بخت و یا اقبال است که به تعداد کمی از افراد خوش شانس اهدا می شود. در حالی که خیلی از ما انسان ها به طور روزانه با موی خود درگیر هستیم ، افرادی هم هستند که به راحتی برای خود بر روی زمین قدم می زنند و از داشتن موی زیبا و طبیعی که خدا به آنها هدیه داده استفاده می کنند و لذت می برند ، و از این رو خیلی از ما انسان ها به آنها حسادت می کنیم. با گفتم این موضوع ، اکنون وقت آن رسیده که کاری برای خودمان انجام دهیم و به کمک کراتینه مو ، انجام کراتینه مو ، درمان کراتینه مو ، نحوه انجام کراتینه مو خودمان بشتابیم ، برای یک بار هم که شده ، درمان های خانگی و روش های سنتی را کنار بگذاریم و به ” علم ” ایمان داشته باشیم و اعتماد کنیم. با تحولات شگفت انگیزی که در صنعت زیبایی اتفاق افتاده ، روش انقلابی دیگری برای تقویت و رشد مو و همچنین زیبایی مو به نام “درمان کراتین مو” حاصل شد.

با وجود موفقیت های بسیار زیاد در این درمان و همچنین افزایش روز افزون مشتریان وفادار به درمان کراتینه مو ، این درمان راه خود را برای موفقیت پیدا کرده است. می خواهید شما هم درمان کراتینه مو را امتحان کنید؟ در ادامه بخوانید تا بدانید که چرا و چگونه می توانید موهای خود را به یک آبشار ابریشمی و درخشان که همیشه خواسته اید تبدیل کنید !

کراتین چیست ؟

کراتین ، پروتئین عمده ای است که به طور طبیعی در موهای ما وجود دارد. مو نه تنها حاوی کراتین است بلکه به طور اصلی از پروتئین های مرتبط با کراتین ساخته و تشکیل شده است.

این ماده به عنوان یک پروتئین محافظ خارجی و داخلی برای محافظت از موهای شما و سالم نگه داشتن آنها عمل می کند. موی شما به دلیل قرار گرفتن در معرض عوامل بیرونی مانند خورشید ، آلودگی یا مواد شیمیایی یا تغییر در سبک زندگی شما ، کراتین موجود در خود را به مرور از دست می دهد.از دست رفتن کراتین مو همان چیزی است که به موهای خشک ، آسیب دیده و کسل کننده منجر می شود.

درمان کراتین چیست و چگونه به موهای شما کمک می کند ؟ (اثرات و مزایای کراتینه مو)

در طول درمان کراتین ، کراتین به طور مصنوعی به موها اضافه می شود تا صاف ، براق و بدون فریز به نظر برسد ، از این رو درمان کراتینه مو بسیار در بین زنان و مردان محبوب است. این درمان نقاط متخلخل در موهای شما را که به دلیل از بین رفتن کراتین ایجاد شده را پر می کند.  این اختلالات مو باعث شکستگی ، فریز و در هم و بر هم بودن مو می شود. درمان کراتینه مو اساساً با بازگرداندن پروتئین از دست رفته در رشته مو های شما ، مو را دوباره احیا می کند.

کراتینه مو و همه چیز درمورد کراتینه کردن مو

چه انتظاری از درمان کراتینه مو داشته باشیم ؟

این درمان باعث می شود موهای شما صاف و ابریشمی شود که به تدریج بعد از چند ماه از بین می رود. درمان کراتینه مو برعکس ریباندینگ و یا فقط صاف کردن مو است. با درمان کراتین موی شما کاملا صاف نمی شود که خالی از حجم شود ، اما ریشه مو های جدید هم که رشد می کنند فر و یا فریزی نخواهد بود.

در واقع کراتین اساساً مانند یک نرم کننده و حالت دهنده بسیار قوی و فوق العاده عمل می کند. نتایج درمان کراتینه مو نیز در افراد مختلف متفاوت است.  در اصل کراتین قسمت هایی از مو که آسیب دیده را دوباره بازسازی می کند. درخشندگی، صافی و راحتی مدیریت مو از مزایایی هستند که شما می توانید از درمان کراتینه مو انتظار داشته باشید.

مثلا کسی که مو های خیلی فر دارد ، ممکن است بعد از درمان کراتینه ، فری موهایش خیلی کمتر شود ، یا کسی که فر بودن و موجی بودن موهایش کم است ، بعد از کراتینه کاملا موهای صافی داشته باشد.

تأثیرات درمان برای افراد مختلف ، متفاوت خواهد بود ، بنابراین اگر موهای کاملا صاف و مورد نظر خود را بعد از کراتینه پیدا نکردید ناامید نشوید. درمان کراتین بیشتر مربوط کنترل و مدیریت مو ، داشتن موی بدون ایراد و تقویت و کمک به پیدا کردن ظاهر طبیعی و زیبای مو است و به گونه ای نیست که بعد از استفاده ، شما موهای بیش از حد صاف و یا غیر طبیعی داشته باشید.

قبل از انجام درمان کراتینه مو و نکات و مواردی که باید توجه کرد

قبل از رفتن به سالن ، بررسی کنید که آیا درمان کراتین برای موهای شما مناسب است یا خیر. فقط به این دلیل که بهترین دوست شما آن را دوست داشته است ، به این معنی نیست که کراتین مو شما را نیز جذب کند. طبق گفته های متخصصین مو ، موهایی با بافتهای فرفری یا وز مناسب ترین نوع مو برای انجام درمان کراتینه هستند ، و موهای صاف و متوسط باید از این نوع درمان به طور کلی خودداری کنند.

نکته مهم دیگر که قبل از انجام درمان کراتینه باید آن را در نظر بگیرید ، مشاوره با آرایشگر شما است. مهم است که قبل از انجام درمان ، حتما یک آرایشگر موی خوب و با تجربه پیدا کنید ، مشاوره با یک متخصص زیبایی و یا آرایشگر با تجربه به شما کمک خواهد کرد که بهترین فرمول را برای انجام این درمان برای موهایتان انتخاب کنید و مطمئن شوید که مسیر درستی را خواهید پیمود ،  این امر ضروری است زیرا همه درمان های کراتینه و نتایج آنها شبیه به من نیست. همچنین ، مطالعه در این خصوص قبل از درمان به شما کمک می کند که بدانید از این درمان چه انتظاری داشته باشید. قبل از انجام حتما از قیمت این درمان هم مطلع شوید ، چون بر اساس طول و اندازه مو ، قیمت هم متفاوت خواهد بود.

مواردی که در حین انجام کراتینه کردن باید به آنها توجه کرد و اطلاع داشت

روزی را انتخاب کنید که کاملا آزاد باشید و وقت کافی برای انجام کراتین مو در اختیار دارید زیرا روند درمان طولانی است. درمان تقریباً سه ساعت طول می کشد و شامل مراحل زیر است.

– شستشوی مو (استفاده از شامپو و نه حالت دهنده مو)

– خشک کردن کامل مو تا زمانی که هیچ رطوبتی نداشته باشد

– اعمال  محلول کراتین بر روی مو

– مو برای مدتی باید به همین شکل باقی بماند

– دوباره باید مو با سشوار خشک شود.

– و سپس دوباره یا یک اتو موی مناسب کراتینه ، باید به جذب مواد به مو کمک کرد. ( پیشنهاد نسل زیبا اتو موی کراتینه حرفه ای کوراک )

– تمام شد!

نتیجه نهایی داشتن موهای صاف ، براق و قابل کنترل خواهد بود که حداقل سه ماه و حد اکثر تا شش ماه با داشتن یک رژیم مراقبت از موی مناسب برای شما دوام خواهد آورد. اگرچه هنوز هیچ عارضه جانبی اثبات شده ای برای درمان کراتین ثابت نشده ، اما استفاده از فرمالدیهاید در این درمان تحت اسکنر قرار گرفته است. این ماده شیمیایی در ساخت محصولات خانگی مختلف مورد استفاده قرار گرفته است و قطعاً خیلی بی خطر نیست. به همین دلیل ، بنابراین بعد از استفاده ممکن است شما با تحریک یا سوزش یا التهاب و یا عفونت خفیف و نه شدید در پوست و چشم ها مواجه شوید. به همین دلیل ، بسیار مهم است که این روش توسط یک متخصص یا آرایشگر کاملا با تجربه و آموزش دیده انجام شود.

مواردی که بعد از انجام کراتینه مو باید به آنها توجه داشت

پس از درمان ، توصیه می شود که یک شامپوی خشک مناسب انتخاب کنید ( شامپوی خشک بر پایه الکل است و چربی های اضافی مو را جذب خود کرده و از بین می برد)  بعد از درمان شما حداقل 48 ساعت موهای خود را نباید شستشو دهید و یا موهای خود را نباید با کش یا هر چیزی ببندید. اگرچه موهای شما پس از درمان بسیار قابل کنترل تر می شوند ، اما تغییر قابل توجهی در رژیم مراقبت از موی شما ایجاد نمی شود. شما هنوز هم باید طبق روال همیشه ، مراحل مراقبت از موی خود را رعایت کنید. متخصصین انجام این درمان ، معمولا بعد از درمان توصیه می کنند که از شامپو های بدون سولفات استفاده کنید. این امر باعث ماندگاری و دوام بیشتر اثرات این درمان خواهد شد و اثرات مفید این درمان را از بین نخواهد برد. برای اینکه آسیبی به موهای شما بعد از درمان وارد نشود و زیبایی و مراقبت از موی خود را به درستی انجام دهید ، حتما از متخصصین این صنعت در خصوص محصولات بعد از درمان اطلاعات کسب کنید.

کراتینه مو ، نحوه انجام و درمان کراتینه مو

1 نظر در “کراتینه مو ، نحوه انجام و همه چیز در مورد آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *