زیبایی پوست

پروتئین ها و پوست !

پروتئین ها و پوست

مهمترین پروتئین در پوست، کلاژن است که یک پروتئین ساختاری است و تقریبا 75% پوست را تشکیل می دهد.
کلاژن اساس تقویت و ضخامت پوست را تشکیل می دهد. افراد جوان مقدار زیادی کلاژن دارند و پوست آنها سفت ، کشیده و دارای ساختار محکمی است. در عوض افراد مسن ، مقدار کمی کلاژن دارند و با تحلیل رفتن کلاژن، پوستی نازک و چروکیده دارند. پروتئین ها از ساختارهای کوچکتری به نام پپتاید ها تشکیل شده اند.

پپتاید ها و پوست

1-پپتاید ها باعث افزایش تولید کلاژن می شوند. با افزایش سن، کلاژن از بین می رود و جایگزین نمی شود و در نتیجه به مرور زمان پوست جوان و سفت ، به پوست نازک و چروکین تبدیل می شود.
یک روش از بین بردن چروک پوست، جایگزین کردن کلاژن است و شیوه دیگر آن جایگزین کردن اجزاء تشکیل دهنده کلاژن است که به صورت طبیعی، علامتی به سلول های پوست می دهند تا کلاژن سازی پوست را سرعت دهند.

2-کلاژن خود نمی تواند از طریق پوست جذب شود ولی پپتاید ها می توانند از لایه ی محافظ پوست عبو‏ر کنند. پپتاید ها می توانند مواد معدنی مورد نیاز برای ساخت کلاژن را نیز به همراه خود وارد لایه میانی پوست کنند که در اثر ساخت کلاژن جوان سازی پوست را به همراه دارد.

3-نرو پپتاید ها ( Neuro Peptides ) شبیه بوتاکس عمل می کنند.

 

کرم ضد چروک و جوان کننده و کلاژن ساز آمینو پپتاید حاوی تخصصی ترین مواد با اثرات جوانسازی فوق العاده را از این قسمت ببینید.

کرم ضد چروک فور اور بلوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *