شرایط تحویل یا بازگرداندن کالا

شرایط کالای مرجوعی

در صورتی که کالای دریافتی شما از مامور پست دارای نقصی باشد، نظیر مخدوش بودن جلد کالا، عدم مطابقت با سفارش ثبت شده شما در سایت، منقضی شدن تاریخ مصرف کالا، سر ریز شدن کالا و … که قابل استفاده نباشد ، در اولین تماس تلفنی شما با واحد فروش نسل زیبا به اطلاع نماینده فروش برسانید و پیشنهادات آنها برای روش بازگرداندن کالا را دنبال کنید.

نحوه ارجاع

در صورتی که محصول تحویل داده شده به شما دارای نقص یا عیبی باشد سریعا با همکاران فروش ما تماس گرفته و نوع نقص را به همکاران ما در واحد فروش اطلاع دهید و در صورت تمایل به بازگرداندن کالای باز نشده و مصرف نشده ۷ روز فرصت دارید تا تماس بگیرید و نسبت به پس دادن کالا اقدام لازم را انجام دهید. کالا بایستی در وضعیت و شرایط روز نخست به شرکت بازگردانده شود.

هزینه لغو سفارش

تا زمانی که سفارش برایتان ارسال نشده است، فرصت دارید، سفارشتان را لغو کنید. در این صورت هیچ هزینه‌ ای بر عهده شما نخواهد بود. اما اگر سفارش به دستتان رسیده باشد و کالایی در آن معیوب باشد. هزینه تعویض کالا که شامل جایگزینی و پست مجدد است بر عهده نسل زیبا میباشد. اگر کالای معیوبی در سفارش شما نبود و خواهان باز پس فرستادن آن باشید، تمام هزینه های مربوط به پست، بسته بندی و بیمه بر عهده شما است.

نکته مهم :

محصولات بهداشتی به دلیل خصوصیات منحصر به فرد کالا و ارتباط با سلامت افراد پس از باز شدن به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی شود.